Az oldal sütiket(cookie) használ, a kezelése itt olvasható. Az adatvédelemről itt olvashatsz.

Termékek Menü

Kerékpár Szerviz Árak

A munkák elkészülésének határideje:

Kollégáink sokéves kerékpárszerelői tapasztalatának köszönhetően, szervizünk megbirkózik a legbonyolultabb kihívásokkal is. Az alapvető szerelési feladatokon túl teleszkópos villák, rugóstagok és agyváltók teljes körű szervizelését, elektromos kerékpárok diagnosztikáját, javítását (Bosch, Shimano, Fazua), elektromos váltás diagnosztikáját, javítását (Sram, Shimano), dropperpost javítását(RockShox, Pro) is vállaljuk.

Ha elektromos kerékpárod van, akkor a következő linkre kattintva láthatod a E-Bike-ok javítási leírásait, árait: E-BIKE

Munkadíjak :

REZSI ÓRADÍJ : 13000 FT

KISGENERÁL :

A kerékpár kisgenerál egy alapos karbantartási folyamat, amely során a kerékpár minden fontos összetevőjét ellenőrizzük, szükség esetén beállítjuk. Ennek a folyamatnak a célja, hogy a kerékpár biztonságos, megbízható és optimális állapotban legyen, ezáltal hosszabb élettartamot biztosítva.

A kisgenerál a következő lépésekből áll:

1. Váltás ellenőrzése és beállítása.

2. Fékek, fékpofák, fékbetétek és tárcsák ellenőrzése és beállítása.

3. Kormányzás és kormánycsapágy működésének ellenőrzése és beállítása.

4. Hajtórendszer ellenőrzése és beállítása.

5. Kerekek ellenőrzése és centrírozása.

6. Nyereg és nyeregcső ellenőrzése.

7. Kerékpár teljes átvizsgálása.

A kisgenerál során minden olyan problémát feltárunk, amely a kerékpár teljesítményét vagy biztonságát befolyásolhatja és ha olyan hibával találkozunk, amit csak cserével tudunk megjavítani, akkor tájékoztattjuk az ügyfelet. Ez a folyamat nemcsak a kerékpár élettartamát hosszabbítja meg, hanem a kerékpározás élményét is kellemesebbé és biztonságosabbá teszi.

RÉSZLETEK

20000 FT-TÓL

NAGYGENERÁL :

A kerékpár nagygenerálja egy átfogó szervizelési folyamat, amely a teljes kerékpár alapos átvizsgálását, beállítását és a kerékagyak, középagy és kormánycsapágy generálját jelenti. Ez a szolgáltatás használattól függően ajánlott évente, vagy téli használat után, hogy megelőzzék az alkatrészek korai kopását.

A nagygenerál a következő lépésekből áll:

1. Váltás ellenőrzése és beállítása.

2. Fékek, fékpofák, fékbetétek és tárcsák ellenőrzése és beállítása.

3. Kormányzás és kormánycsapágy működésének ellenőrzése, generálja és beállítása.

4. Hajtórendszer ellenőrzése, tisztítása, a középagy generálja és beállítása.

5. Kerekek ellenőrzése, centrírozása és generálozása.

6. Nyereg és nyeregcső ellenőrzése.

7. Teljes összerakás, beállítás.

A nagygenerál során minden olyan problémát kijavítunk, amely a kerékpár teljesítményét vagy biztonságát befolyásolhatja. Ha olyan hibával találkozunk, amit csak cserével tudunk megjavítani, akkor tájékoztattjuk az ügyfelet. Ez a folyamat nemcsak a kerékpár élettartamát hosszabbítja meg, hanem a kerékpározás élményét is kellemesebbé és biztonságosabbá teszi.

RÉSZLETEK

44000 FT-TÓL

ÜZEMBE HELYEZÉS :

A nem nálunk vásárolt kerékpárok üzembe helyezése során összerakjuk és teljesen beállítjuk az új kerékpárokat. Ez a szolgáltatás különösen fontos a gyári garancia érvényesítéséhez, ugyanis számos gyártó csak akkor fogadja el a garanciális igényeket, ha a kerékpárt szakember üzembe helyezte, beállította. Ezen felül a megfelelő beállítások nélkül a kerékpár nem optimális állapotban van, ami balesetveszélyt jelenthet. VIDEÓ

20000 FT

SZAKVÉLEMÉNY :

Garanciális probléma vagy kerékpáros balesetek utáni vitás esetekben szakértői véleményt állítunk ki, amely tartalmazza a kerékpár sérülésének pontos felmérését, a kár mértékét, valamint a javítás szükségességét és várható költségét. Szakvéleményünk objektív, független értékelést nyújt, amely alapul szolgálhat a felek közötti egyeztetéshez, biztosítási vagy garanciális igény benyújtásához vagy jogi eljárások során.

22000 FT-TÓL

SZAKTANÁCSADÁS :

Abban az esetben, ha Önmaga szeretné megjavítani a kerékpárját, de szakmai útmutatásra van szüksége !

12000 FT-TÓL

BELSŐ CSERE :

A Külsőgumi külső és belső felületének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy nem maradt a külsőben valamilyen idegen anyag (tüske, szilánk stb.) ellenőrizzük a külső állapotát (kopás, öregedés). A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A belső cseréje, a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A kicserélt belsőkre nem áll módunkban defekt garanciát adni ! VIDEÓ

3000 FT-TÓL

PUMPÁLÁS :

Ha megoldod magadnak, akkor adunk pumpát, ha nekünk kell csinálni, akkor ->

500 FT

KÜLSŐ CSERE :

A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva.

3000 FT-TÓL

TUBELESS KÜLSŐ CSERE :

A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag tisztításával és épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. Ellnőrizzük és megtisztítjuk a szelepet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék.

4000 FT-TÓL

TUBELESS FOLYADÉK FELTÖLTÉS :

Ellenőrizzük, hogy a Tubeless rendszerben a megfelelő mennyiségő Tubeless folyadék van, ha nem, akkor pótoljuk. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék.

2000 FT-TÓL

CENTRÍROZÁS :

A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

4000 FT-TÓL

SPECIÁLISAN FŰZÖTT KEREKEK CENTRÍROZÁSA :

A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

5000 FT-TÓL

CENTRÍROZÁS KÜLLŐPÓTLÁSSAL, KÜLSŐ LE/FEL SZERELÉSSEL :

A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a törött vagy sérült küllőt/küllőket kicseréljük, a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelésének árát !

8000 FT-TÓL

KERÉKFŰZÉS :

A kerékfűzés folyamata: A megfelelő felni és/vagy kerékagy kiválasztása, a küllőhossz kiszámolása, a kerék fűzése, centrírozása, a küllők megfelelő fesszeségének beállítása. DT küllőkkel dolgozunk és menetrögzítőzzük őket. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

10000 FT-TÓL

KERÉK ÁTFŰZÉS :

Ha a küllők jó állapotban vannak és szeretnéd megmenteni, akkor kifüzzük a kereket és újrafűzzük másik felnivel vagy kerékagyal a kerékfűzés alatt leírtak alapján. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

12000 FT-TÓL

KERÉKAGY GENERÁL, TENGELY CSERE :

Az kerékagy generál során a kerékagyat (a kazettetesten kívül) szétszereljük, alaposan megtisztítjuk a kónuszos agyaknál ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket az "iparicsapágyas" kerékagyaknál ellnőrizzük a csapágyak futását, kotyogását. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. A munkához még hozzátartozik a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelése és a kerékpárba vissza rakása után a fék és váltó ellenőrzése. A tengelycserénél ugyanez a munkafolyamat, csak új tengelyt szerelünk a kerékagyba. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! VIDEÓ

6000 FT-TÓL

KAZETTATEST GENERÁL :

A kazettatest generálhoz hozzátartozik a kerékagy generál is, aminek az árát nem tartalmazza a kazettatest generál ára. A munka során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk a kónuszos agyaknál ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket az "iparicsapágyas" kerékagyaknál ellnőrizzük a csapágyak futását, kotyogását. Ezek után szétszedjök és megtisztítjuk a kazettatestet és ellenőrizzük a "iparicsapágyakat", a kónuszt, a csészét és a golyókat. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kazettatestet és a kerékagyat. A munkához még hozzátartozik a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelése és a kerékpárba vissza rakása után a fék és váltó ellenőrzése. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! VIDEÓ

6000 FT-TÓL

AGYVÁLTÓ GENERÁL :

Az agyváltó egy precíziós mechanika, amelynek hosszú távon megbízható működést biztosít, ha megfelelő karbantartást kap. Normál városi használat (aszfalton, száraz körülmények között): 5000-8000 km-enként vagy 2-3 évente ajánlott szétszerelni, tisztítani és újrakenni. Intenzív használat (heti több száz km, esőben is): Évente vagy 3000-5000 km-enként érdemes generálozni. Extrém használat (terep, sár, hó, napi ingázás egész évben): Évente vagy akár félévente is szükség lehet karbantartásra. Az agyváltó generálja során szétszereljük az agyváltót, megtisztítjuk, ellenőrizzük, újrazsírozzuk, olajozzuk és összerakjuk. Az agyváltó generál részét képezi a váltó állítás, tárcsa le és felszerelése. VIDEÓ 1 VIDEÓ 2

20000 FT-TÓL

AGYVÁLTÓ OLAJCSERE :

Néhány agyváltón olajcsere nyílás található (Rohloff,Shimano Alfine), ezen agyváltóknak az olajcseréjét márkától és használattól függően évente (Normál városi használat (aszfalton, száraz körülmények között) kb. 5000 kilóméterenként) el kell végezni. Aminek a menete, a régi olaj eltávolítása, az új olaj betöltése. Az ár az olajok árát nem tartalmazza.

6000 FT-TÓL

KONTRÁSAGY GENERÁL :

A kontrásagy generál során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza !

15000 FT-TÓL

DINAMÓS AGY GENERÁL :

A dinamósagy generál során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza !

10000 FT-TÓL

KÓNUSZ ÁLLÍTÁS :

A kónusz állítás a kerékagy csapágyainak precíz beállítását jelenti, ami elengedhetetlen a sima gördülés és a hosszú élettartam érdekében. Mikor szükséges a kónusz állítása ? 1. Ha kotyog a kerék. 2. Ha nehezen forog a kerék.

3000 FT-TÓL

ZÁRT (IPARI) CSAPÁGYAK CSERÉJE :

A kerékpáron található zárt ipari csapágyak cseréje fontos feladat, amelyet időnként el kell végezni a kerékpár megfelelő működésének fenntartása érdekében. Ezek a csapágyak általában a a kerékagyban, középagyban, kormánycsapágyban és összteleszkópos váz forgáspontjainál találhatóak. Mikor Cseréljük a Csapágyakat? 1. Ha a csapágy kotyog. 2. Ha a csapágy szorul. 3. Ha a csapágy recseg, kattog.

3000 FT/DB

VÁZ FORGÁSPONT GENERÁL :

A váz forgáspont generál során a vázból kiszereljük a rugóstagot, és szétszedjük a forgáspontokat. Ezek után megtisztítjuk, ellenőrizzük a csapágyakat, távtartókat, tengelyeket, ha kell cseréljük a csapágyakat.( A csapágycsere árát és a csapágyak árát a váz forgáspont generál ára nem tartalmazza), majd a megfelelő kenés után összeszereljük és ellenőrizzük a hátsó féket és a váltást.

15000 FT-TÓL

FOGASKOSZORÚ CSERE :

A fogaskoszorú cseréje tartalmazza a régi fogaskoszorú leszerelését és az új fogaskoszorú felszerelését, majd a kerék visszaszerelése után a hátsó váltás ellenőrzését.

4000 FT-TÓL

LÁNC CSERE :

A lánc nyúlását időszakonként ellenőrizni kell. A 6-10 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,75 százalékot mér. Ha 1 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A 11-13 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,5 százalékot mér. Ha 0,75 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A lánc csere során a régi láncot leszereljük az új láncot méretre szabjuk és felszereljük (Általában, patentszemmel), majd a hátsó váltást ellenőrizzük. VIDEÓ

4000 FT-TÓL
HAJTÓKAR CSERE : 4000 FT-TÓL
KÖZÉPCSAPÁGY CSERE : 5000 FT-TÓL

HAJTÁS TISZTÍTÁS :

A Lánckerekek, a fogaskoszorú, a lánc és a váltógörgők tisztítását tartalmazza

18000 FT-TÓL
PEDÁL CSERE : 2800 FT-TÓL
VILLA CSERE : 12000 FT-TÓL

TELESZKÓPOS VILLA TISZTÍTÁS + OLAJCSERE :

Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza

20000FT-TÓL
TELESZKÓPOS VILLA TISZTÍTÁS + ZSÍRZÁS : 14000FT-TÓL

TELESZKÓPOS VILLA TISZTÍTÁS + OLAJCSERE + SZIMERING CSERE :

Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza

22000FT-TÓL

RUGÓSTAG TISZTÍTÁS :

Az olajos rész szétszedése nélkül

20000FT-TÓL

RUGÓSTAG GENERÁL + OLAJCSERE + SZIMERING CSERE :

Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza

24000FT-TÓL
VÁLTÓ BEÁLLÍTÁS : 4000FT-TÓL
VÁLTÓ CSERE + BEÁLLÍTÁS : 5000FT-TÓL
VÁLTÓKAR CSERE : 5000FT-TÓL
VÁLTÓKAR GENERÁL : 4000FT-TÓL
VÁLTÓTARTÓ FÜL EGYENGETÉS ÉS VÁLTÓ ÁLLÍTÁS : 8000FT-TÓL

BOVDEN VAGY BOVDENHÁZ CSERE :

Kisgenerál mellé a bovden csere ára 3000ft

4000FT-TÓL
VÁZBAN VEZETETT BOVDEN CSERE : 6000FT-TÓL

FÉK BEÁLLÍTÁS :

V-fék, Canti-fék, Patkó fék

3600FT-TÓL
FÉKPOFA CSERE + BEÁLLÍTÁS (ABRONCSFÉK) : 4000FT-TÓL
FÉK CSERE + BEÁLLÍTÁS (ABRONCSFÉK) : 5000FT-TÓL
FÉKKAR CSERE (PÁRBAN) : 8000FT-TÓL
TÁRCSAFÉK BEÁLLÍTÁS :(Bovdenes, Hidraulikus) 4600FT-TÓL
TÁRCSAFÉK FÉKBETÉT CSERE + BEÁLLÍTÁS : 5600FT-TÓL
TÁRCSAFÉK TÁRCSA CSERE ÉS FÉK BEÁLLÍTÁS : 5600FT-TÓL
TÁRCSAFÉK CSERE :(FÉKCSŐ RÖVIDÍTÉS, FÉKBEÁLLÍTÁS) 8000FT-TÓL
TÁRCSAFÉK LÉGTELENÍTÉS + OLAJ CSERE : 7000FT-TÓL

TÁRCSAFÉKNYEREG VAGY FÉKKAR CSERE + LÉGTELENÍTÉS :

A roppantógyűrű nincs az árban

10000FT-TÓL

TÁRCSAFÉK FÉKVEZETÉK RÖVIDÍTÉS + LÉGTELENÍTÉS :

A roppantógyűrű nincs az árban

9000FT-TÓL
EXPRESS FELÁR, HA EL TUDJUK VÁLLALNI : 100%
KORMÁNYCSERE : 6000FT-TÓL
KORMÁNYSZÁR CSERE AHEAD-ES : 3000FT-TÓL
KORMÁNYSZÁR CSERE HAGYOMÁNYOS : 4000FT-TÓL
KORMÁNYCSAPÁGY BEÁLLÍTÁS : 3000FT-TÓL
KORMÁNYCSAPÁGY CSERE : 5000FT-TÓL
KORMÁNYCSAPÁGY GENERÁL : 4000FT-TÓL
MARKOLAT CSERE : 2200FT-TÓL
KORMÁNYSZALAG (BANDÁZS) CSERE : 4500FT-TÓL
NYEREG CSERE : 2500FT-TÓL
NYEREGCSŐ CSERE : 2800FT-TÓL
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (Dropper Post) BESZERELÉSE : 10000FT-TÓL
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (Dropper Post) JAVÍTÁSA : 16000FT-TÓL
SÁRVÉDŐ FELSZERELÉS : 5000FT-TÓL
CSOMAGTARTÓ VAGY KOSÁR FELSZERELÉS : 5000FT-TÓL
GYEREKÜLÉS FELSZERELÉS : 5000FT-TÓL
KITÁMASZTÓ FELSZERELÉS : 3000FT-TÓL
KERÉKPÁR COMPUTER FELSZERELÉS BEÁLLÍTÁSSAL : 4000FT-TÓL
KERÉKPÁR TELJES SZÉTSZERELÉSE : 15000FT-TÓL
KERÉKPÁR VISSZAÉPÍTÉSE (PL. VÁZFESTÉS UTÁN) : 20000FT-TÓL
KERÉKPÁRÉPÍTÉS (KERÉKFŰZÉS NÉLKÜL) : 25000FT-TÓL
FŰRÉSZELÉS, MENETJAVÍTÁS : 4500FT-TÓL
BEROHADT ALKATRÉSZEK BONTÁSA : 8000FT-TÓL

A táblázatban szereplő árak bruttó árak, a felhasznált anyagok árát nem tartalmazzák és kerékpártól, szerelési nehézségtől függően változhatnak!

A fenti táblázatban nem szereplő szerelési tételekről és azok költségéről érdeklődjön kollégáinknál!

A megbeszélt időponton túl itthagyott kerékpárokra két hét után tárolási díjat számolunk fel, ami 500 ft/Nap!

Az itthagyott alkatrészeket 3 hónapig őrizzük meg!

Az általunk elvégzett munkákra 2 hét garanciát vállalunk!

Kerékpár tisztítást NEM vállalunk, csak abban az esetben számítjuk fel, amikor a behozott kerékpár olyan szennyezett, hogy az akadályozza a munka elvégzését. Díj a munkadíj 20%-a, maximum 5000 Ft!

Szerszámot nem adunk kölcsön!

Nincs ilyen termék.