Kerékpár Szerviz Árak
A munkák elkészülésének határideje:

Kollégáink sokéves kerékpárszerelői tapasztalatának köszönhetően, szervizünk megbirkózik a legbonyolultabb kihívásokkal is. Az alapvető szerelési feladatokon túl teleszkópos villák, rugóstagok és agyváltók teljes körű szervizelését, elektromos kerékpárok diagnosztikáját, javítását (Bosch, Shimano, Fazua), elektromos váltás diagnosztikáját, javítását (Sram, Shimano), dropperpost javítását(RockShox, Pro) is vállaljuk.
Ha elektromos kerékpárod van, akkor a következő linkre kattintva láthatod a E-Bike-ok javítási leírásait, árait: E-BIKE
Munkadíjak :
REZSI ÓRADÍJ : | 13000 FT |
KISGENERÁL : A kerékpár kisgenerál egy alapos karbantartási folyamat, amely során a kerékpár minden fontos összetevőjét ellenőrizzük, szükség esetén beállítjuk. Ennek a folyamatnak a célja, hogy a kerékpár biztonságos, megbízható és optimális állapotban legyen, ezáltal hosszabb élettartamot biztosítva. A kisgenerál a következő lépésekből áll: 1. Váltás ellenőrzése és beállítása. 2. Fékek, fékpofák, fékbetétek és tárcsák ellenőrzése és beállítása. 3. Kormányzás és kormánycsapágy működésének ellenőrzése és beállítása. 4. Hajtórendszer ellenőrzése és beállítása. 5. Kerekek ellenőrzése és centrírozása. 6. Nyereg és nyeregcső ellenőrzése. 7. Kerékpár teljes átvizsgálása. A kisgenerál során minden olyan problémát feltárunk, amely a kerékpár teljesítményét vagy biztonságát befolyásolhatja és ha olyan hibával találkozunk, amit csak cserével tudunk megjavítani, akkor tájékoztattjuk az ügyfelet. Ez a folyamat nemcsak a kerékpár élettartamát hosszabbítja meg, hanem a kerékpározás élményét is kellemesebbé és biztonságosabbá teszi. |
20000 FT-TÓL |
NAGYGENERÁL : A kerékpár nagygenerálja egy átfogó szervizelési folyamat, amely a teljes kerékpár alapos átvizsgálását, beállítását és a kerékagyak, középagy és kormánycsapágy generálját jelenti. Ez a szolgáltatás használattól függően ajánlott évente, vagy téli használat után, hogy megelőzzék az alkatrészek korai kopását. A nagygenerál a következő lépésekből áll: 1. Váltás ellenőrzése és beállítása. 2. Fékek, fékpofák, fékbetétek és tárcsák ellenőrzése és beállítása. 3. Kormányzás és kormánycsapágy működésének ellenőrzése, generálja és beállítása. 4. Hajtórendszer ellenőrzése, tisztítása, a középagy generálja és beállítása. 5. Kerekek ellenőrzése, centrírozása és generálozása. 6. Nyereg és nyeregcső ellenőrzése. 7. Teljes összerakás, beállítás. A nagygenerál során minden olyan problémát kijavítunk, amely a kerékpár teljesítményét vagy biztonságát befolyásolhatja. Ha olyan hibával találkozunk, amit csak cserével tudunk megjavítani, akkor tájékoztattjuk az ügyfelet. Ez a folyamat nemcsak a kerékpár élettartamát hosszabbítja meg, hanem a kerékpározás élményét is kellemesebbé és biztonságosabbá teszi. |
44000 FT-TÓL |
ÜZEMBE HELYEZÉS : A nem nálunk vásárolt kerékpárok üzembe helyezése során összerakjuk és teljesen beállítjuk az új kerékpárokat. Ez a szolgáltatás különösen fontos a gyári garancia érvényesítéséhez, ugyanis számos gyártó csak akkor fogadja el a garanciális igényeket, ha a kerékpárt szakember üzembe helyezte, beállította. Ezen felül a megfelelő beállítások nélkül a kerékpár nem optimális állapotban van, ami balesetveszélyt jelenthet. VIDEÓ |
20000 FT |
SZAKVÉLEMÉNY : Garanciális probléma vagy kerékpáros balesetek utáni vitás esetekben szakértői véleményt állítunk ki, amely tartalmazza a kerékpár sérülésének pontos felmérését, a kár mértékét, valamint a javítás szükségességét és várható költségét. Szakvéleményünk objektív, független értékelést nyújt, amely alapul szolgálhat a felek közötti egyeztetéshez, biztosítási vagy garanciális igény benyújtásához vagy jogi eljárások során. |
22000 FT-TÓL |
SZAKTANÁCSADÁS : Abban az esetben, ha Önmaga szeretné megjavítani a kerékpárját, de szakmai útmutatásra van szüksége ! |
12000 FT-TÓL |
BELSŐ CSERE : A Külsőgumi külső és belső felületének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy nem maradt a külsőben valamilyen idegen anyag (tüske, szilánk stb.) ellenőrizzük a külső állapotát (kopás, öregedés). A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A belső cseréje, a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A kicserélt belsőkre nem áll módunkban defekt garanciát adni ! VIDEÓ |
3000 FT-TÓL |
PUMPÁLÁS : Ha megoldod magadnak, akkor adunk pumpát, ha nekünk kell csinálni, akkor -> |
500 FT |
KÜLSŐ CSERE : A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. |
3000 FT-TÓL |
TUBELESS KÜLSŐ CSERE : A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag tisztításával és épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. Ellnőrizzük és megtisztítjuk a szelepet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék. |
4000 FT-TÓL |
TUBELESS FOLYADÉK FELTÖLTÉS : Ellenőrizzük, hogy a Tubeless rendszerben a megfelelő mennyiségő Tubeless folyadék van, ha nem, akkor pótoljuk. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék. |
2000 FT-TÓL |
CENTRÍROZÁS : A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
4000 FT-TÓL |
SPECIÁLISAN FŰZÖTT KEREKEK CENTRÍROZÁSA : A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
5000 FT-TÓL |
CENTRÍROZÁS KÜLLŐPÓTLÁSSAL, KÜLSŐ LE/FEL SZERELÉSSEL : A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a törött vagy sérült küllőt/küllőket kicseréljük, a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelésének árát ! |
8000 FT-TÓL |
KERÉKFŰZÉS : A kerékfűzés folyamata: A megfelelő felni és/vagy kerékagy kiválasztása, a küllőhossz kiszámolása, a kerék fűzése, centrírozása, a küllők megfelelő fesszeségének beállítása. DT küllőkkel dolgozunk és menetrögzítőzzük őket. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
10000 FT-TÓL |
KERÉK ÁTFŰZÉS : Ha a küllők jó állapotban vannak és szeretnéd megmenteni, akkor kifüzzük a kereket és újrafűzzük másik felnivel vagy kerékagyal a kerékfűzés alatt leírtak alapján. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
12000 FT-TÓL |
KERÉKAGY GENERÁL, TENGELY CSERE : Az kerékagy generál során a kerékagyat (a kazettetesten kívül) szétszereljük, alaposan megtisztítjuk a kónuszos agyaknál ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket az "iparicsapágyas" kerékagyaknál ellnőrizzük a csapágyak futását, kotyogását. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. A munkához még hozzátartozik a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelése és a kerékpárba vissza rakása után a fék és váltó ellenőrzése. A tengelycserénél ugyanez a munkafolyamat, csak új tengelyt szerelünk a kerékagyba. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! VIDEÓ |
6000 FT-TÓL |
KAZETTATEST GENERÁL : A kazettatest generálhoz hozzátartozik a kerékagy generál is, aminek az árát nem tartalmazza a kazettatest generál ára. A munka során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk a kónuszos agyaknál ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket az "iparicsapágyas" kerékagyaknál ellnőrizzük a csapágyak futását, kotyogását. Ezek után szétszedjök és megtisztítjuk a kazettatestet és ellenőrizzük a "iparicsapágyakat", a kónuszt, a csészét és a golyókat. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kazettatestet és a kerékagyat. A munkához még hozzátartozik a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelése és a kerékpárba vissza rakása után a fék és váltó ellenőrzése. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! VIDEÓ |
6000 FT-TÓL |
AGYVÁLTÓ GENERÁL : Az agyváltó egy precíziós mechanika, amelynek hosszú távon megbízható működést biztosít, ha megfelelő karbantartást kap. Normál városi használat (aszfalton, száraz körülmények között): 5000-8000 km-enként vagy 2-3 évente ajánlott szétszerelni, tisztítani és újrakenni. Intenzív használat (heti több száz km, esőben is): Évente vagy 3000-5000 km-enként érdemes generálozni. Extrém használat (terep, sár, hó, napi ingázás egész évben): Évente vagy akár félévente is szükség lehet karbantartásra. Az agyváltó generálja során szétszereljük az agyváltót, megtisztítjuk, ellenőrizzük, újrazsírozzuk, olajozzuk és összerakjuk. Az agyváltó generál részét képezi a váltó állítás, tárcsa le és felszerelése. VIDEÓ 1 VIDEÓ 2 |
20000 FT-TÓL |
AGYVÁLTÓ OLAJCSERE : Néhány agyváltón olajcsere nyílás található (Rohloff,Shimano Alfine), ezen agyváltóknak az olajcseréjét márkától és használattól függően évente (Normál városi használat (aszfalton, száraz körülmények között) kb. 5000 kilóméterenként) el kell végezni. Aminek a menete, a régi olaj eltávolítása, az új olaj betöltése. Az ár az olajok árát nem tartalmazza. |
6000 FT-TÓL |
KONTRÁSAGY GENERÁL : A kontrásagy generál során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! |
15000 FT-TÓL |
DINAMÓS AGY GENERÁL : A dinamósagy generál során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! |
10000 FT-TÓL |
KÓNUSZ ÁLLÍTÁS : A kónusz állítás a kerékagy csapágyainak precíz beállítását jelenti, ami elengedhetetlen a sima gördülés és a hosszú élettartam érdekében. Mikor szükséges a kónusz állítása ? 1. Ha kotyog a kerék. 2. Ha nehezen forog a kerék. |
3000 FT-TÓL |
ZÁRT (IPARI) CSAPÁGYAK CSERÉJE : A kerékpáron található zárt ipari csapágyak cseréje fontos feladat, amelyet időnként el kell végezni a kerékpár megfelelő működésének fenntartása érdekében. Ezek a csapágyak általában a a kerékagyban, középagyban, kormánycsapágyban és összteleszkópos váz forgáspontjainál találhatóak. Mikor Cseréljük a Csapágyakat? 1. Ha a csapágy kotyog. 2. Ha a csapágy szorul. 3. Ha a csapágy recseg, kattog. |
3000 FT/DB |
VÁZ FORGÁSPONT GENERÁL : A váz forgáspont generál során a vázból kiszereljük a rugóstagot, és szétszedjük a forgáspontokat. Ezek után megtisztítjuk, ellenőrizzük a csapágyakat, távtartókat, tengelyeket, ha kell cseréljük a csapágyakat.( A csapágycsere árát és a csapágyak árát a váz forgáspont generál ára nem tartalmazza), majd a megfelelő kenés után összeszereljük és ellenőrizzük a hátsó féket és a váltást. |
15000 FT-TÓL |
FOGASKOSZORÚ CSERE : A fogaskoszorú cseréje tartalmazza a régi fogaskoszorú leszerelését és az új fogaskoszorú felszerelését, majd a kerék visszaszerelése után a hátsó váltás ellenőrzését. |
4000 FT-TÓL |
LÁNC CSERE : A lánc nyúlását időszakonként ellenőrizni kell. A 6-10 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,75 százalékot mér. Ha 1 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A 11-13 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,5 százalékot mér. Ha 0,75 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A lánc csere során a régi láncot leszereljük az új láncot méretre szabjuk és felszereljük (Általában, patentszemmel), majd a hátsó váltást ellenőrizzük. VIDEÓ |
4000 FT-TÓL |
HAJTÓKAR CSERE : | 4000 FT-TÓL |
KÖZÉPCSAPÁGY CSERE : | 5000 FT-TÓL |
HAJTÁS TISZTÍTÁS : A Lánckerekek, a fogaskoszorú, a lánc és a váltógörgők tisztítását tartalmazza |
18000 FT-TÓL |
PEDÁL CSERE : | 2800 FT-TÓL |
VILLA CSERE : | 12000 FT-TÓL |
TELESZKÓPOS VILLA TISZTÍTÁS + OLAJCSERE : Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza |
20000FT-TÓL |
TELESZKÓPOS VILLA TISZTÍTÁS + ZSÍRZÁS : | 14000FT-TÓL |
TELESZKÓPOS VILLA TISZTÍTÁS + OLAJCSERE + SZIMERING CSERE : Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza |
22000FT-TÓL |
RUGÓSTAG TISZTÍTÁS : Az olajos rész szétszedése nélkül |
20000FT-TÓL |
RUGÓSTAG GENERÁL + OLAJCSERE + SZIMERING CSERE : Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza |
24000FT-TÓL |
VÁLTÓ BEÁLLÍTÁS : | 4000FT-TÓL |
VÁLTÓ CSERE + BEÁLLÍTÁS : | 5000FT-TÓL |
VÁLTÓKAR CSERE : | 5000FT-TÓL |
VÁLTÓKAR GENERÁL : | 4000FT-TÓL |
VÁLTÓTARTÓ FÜL EGYENGETÉS ÉS VÁLTÓ ÁLLÍTÁS : | 8000FT-TÓL |
BOVDEN VAGY BOVDENHÁZ CSERE : Kisgenerál mellé a bovden csere ára 3000ft |
4000FT-TÓL |
VÁZBAN VEZETETT BOVDEN CSERE : | 6000FT-TÓL |
FÉK BEÁLLÍTÁS : V-fék, Canti-fék, Patkó fék |
3600FT-TÓL |
FÉKPOFA CSERE + BEÁLLÍTÁS (ABRONCSFÉK) : | 4000FT-TÓL |
FÉK CSERE + BEÁLLÍTÁS (ABRONCSFÉK) : | 5000FT-TÓL |
FÉKKAR CSERE (PÁRBAN) : | 8000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK BEÁLLÍTÁS :(Bovdenes, Hidraulikus) | 4600FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK FÉKBETÉT CSERE + BEÁLLÍTÁS : | 5600FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK TÁRCSA CSERE ÉS FÉK BEÁLLÍTÁS : | 5600FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK CSERE :(FÉKCSŐ RÖVIDÍTÉS, FÉKBEÁLLÍTÁS) | 8000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK LÉGTELENÍTÉS + OLAJ CSERE : | 7000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉKNYEREG VAGY FÉKKAR CSERE + LÉGTELENÍTÉS : A roppantógyűrű nincs az árban |
10000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK FÉKVEZETÉK RÖVIDÍTÉS + LÉGTELENÍTÉS : A roppantógyűrű nincs az árban |
9000FT-TÓL |
EXPRESS FELÁR, HA EL TUDJUK VÁLLALNI : | 100% |
KORMÁNYCSERE : | 6000FT-TÓL |
KORMÁNYSZÁR CSERE AHEAD-ES : | 3000FT-TÓL |
KORMÁNYSZÁR CSERE HAGYOMÁNYOS : | 4000FT-TÓL |
KORMÁNYCSAPÁGY BEÁLLÍTÁS : | 3000FT-TÓL |
KORMÁNYCSAPÁGY CSERE : | 5000FT-TÓL |
KORMÁNYCSAPÁGY GENERÁL : | 4000FT-TÓL |
MARKOLAT CSERE : | 2200FT-TÓL |
KORMÁNYSZALAG (BANDÁZS) CSERE : | 4500FT-TÓL |
NYEREG CSERE : | 2500FT-TÓL |
NYEREGCSŐ CSERE : | 2800FT-TÓL |
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (Dropper Post) BESZERELÉSE : | 10000FT-TÓL |
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (Dropper Post) JAVÍTÁSA : | 16000FT-TÓL |
SÁRVÉDŐ FELSZERELÉS : | 5000FT-TÓL |
CSOMAGTARTÓ VAGY KOSÁR FELSZERELÉS : | 5000FT-TÓL |
GYEREKÜLÉS FELSZERELÉS : | 5000FT-TÓL |
KITÁMASZTÓ FELSZERELÉS : | 3000FT-TÓL |
KERÉKPÁR COMPUTER FELSZERELÉS BEÁLLÍTÁSSAL : | 4000FT-TÓL |
KERÉKPÁR TELJES SZÉTSZERELÉSE : | 15000FT-TÓL |
KERÉKPÁR VISSZAÉPÍTÉSE (PL. VÁZFESTÉS UTÁN) : | 20000FT-TÓL |
KERÉKPÁRÉPÍTÉS (KERÉKFŰZÉS NÉLKÜL) : | 25000FT-TÓL |
FŰRÉSZELÉS, MENETJAVÍTÁS : | 4500FT-TÓL |
BEROHADT ALKATRÉSZEK BONTÁSA : | 8000FT-TÓL |
A táblázatban szereplő árak bruttó árak, a felhasznált anyagok árát nem tartalmazzák és kerékpártól, szerelési nehézségtől függően változhatnak!
A fenti táblázatban nem szereplő szerelési tételekről és azok költségéről érdeklődjön kollégáinknál!
A megbeszélt időponton túl itthagyott kerékpárokra két hét után tárolási díjat számolunk fel, ami 500 ft/Nap!
Az itthagyott alkatrészeket 3 hónapig őrizzük meg!
Az általunk elvégzett munkákra 2 hét garanciát vállalunk!
Kerékpár tisztítást NEM vállalunk, csak abban az esetben számítjuk fel, amikor a behozott kerékpár olyan szennyezett, hogy az akadályozza a munka elvégzését. Díj a munkadíj 20%-a, maximum 5000 Ft!
Szerszámot nem adunk kölcsön!